I need change

Hej hej , just nu sitter jag i skolan . Dom andra har matte men jag har inga matteböcker med mig så jag sitter i skolans bibliotek istället och funderar över mitt hår. Haha jävla beslutsångest barn!

Många av er tycker att jag ska klippa mig Ashley style..
Men jag tror inte att jag håller med, och jag ska berätta varför...




1. Hon har mycket finare volym på håret än vad jag har , så hennes hår ligger mycket finare. Jag har absolut ingen volym.
2. I need change och det blir det inte riktigt om jag klipper som henne. för första gången jag klippte snelugg så hade jag med mig en bild på just hennes hår och klippte det så. Och jag vill pröva något nytt!

Think i'm making a big mistake??

Chantal Photo 2




I'm telling you, i need change and that definately is a change... Och om det blir fult så kan jag ju bara ha den lite åt sidan så blir det som en snelugg, a la nicole richie...

aja. Tell me if you think i'm being stupid..
Men jag tror att jag har bestämt mig.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Mich <3

You go girl ;)

2008-04-02 @ 12:03:37
Postat av: Johnny

Ja tror att du skulle passa i de, i chantal frisyren asså :O De såg jävligt snyggt ut på henne iaf

2008-04-02 @ 12:53:08
Postat av: paula

Yeah :) ja jag hoppas det

2008-04-02 @ 13:29:09
URL: http://paulasimons.webblogg.se
Postat av: Andrea

Go chantal! Bra val. Ska jag fortfarande klippa av mig håret a la kate bosworth typ? Im scared. Snygga tjejer har inte kort hår?

2008-04-02 @ 14:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0