Lördag!

Hej hej !

Igår var jag med Madde och Wafa hemma hos Wafa på kvällen. Vi hyrde film , åt en massa god mat m.m. Det var jätte mysigt!

Idag har jag inte gjort mycket alls, typ kommit hem från Wafa och duschat och gjort mig iordning.
Ikväll ska jag, jennyfer (michelle och ullis? ) och kanske madde till nishat och dricka vin och grilla. :) Chill kväll! Jaja, det blir nog kul.

Jag har ett låttips till er läsare! Amy Winehouse - Will you still love me tomorrow. Den är hands down den bästa låten jag har hört på länge!

Och så har jag en video som jag bara MÅSTE lägga in. Random musical eller nått sånt heter den. Typ det skönaste/roligaste jag har sett!

Är det någon som är på att göra en random musical!? :D Fatta kul xD haha , eller så är det bara jag som är konstig. Men jag skulle inte banga iaf!

Jag har inget mer att skriva just nu, så ha en trevlig lördagskväll!!

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0