Scary

Godmorgon! Idag smäller det! Jag ska klippa chantal-håret! Scary! Efter det så lovar jag att sluta tjata om mitt hår hela tiden!! :)

Jag kom precis till skolan. (mitt internet funkar inte hemma btw)
Jag ska ha bokredovisning snart. Om Gossip Girl boken som jag läste ! :) Den var bra ! :D You should rean it ;)

Vi slutar ganska tidigt idag: 12.20 :D Det ska bli skönt. Efter vi har slutat så ska jag och johanna på stan en sväng. Jag ska bl.a. lämna in min klocka på lagning m.m.
Efter det ska jag till mamma som sagt och klippa mig!

See ya ;)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hallååå tycker du jag ska färga som danneel harris? eller är det för läskigt?
Du måste skicka bild när du klippt dig!

2008-04-03 @ 10:07:19
Postat av: paula

well that is a very big step, och jag tror det passar bättre när man har längre hår!

2008-04-03 @ 12:38:09
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0