Skinnywinny :D

Historia. Blä .. Min historialärare slutar aldrig babbla !!..
Jag är också hur trött som helst för att jag sov typ 3 timmar inatt. :/ Men men
Det känns som den här skoldagen är oändligt lång! Jag har både Språk och Geografi efter det här.. Uuush jag vill hem!!

Sen när jag kommer hem så ska jag plugga matte förfullt. Och powerwalka lite med mamma tror jag ;) hahah .

Nu är det på gång! Jag ska bli smal!! Planen är att gå ner minst 6 kilo. Jag ska klara det !!
Döm mig hur mycket ni vill, it's my body, jag gör vad jag vill. And if it will make me feel better about myself , then why not ? :D


Jag förstår mig inte på er som säger att det är fult att vara smal, när man ser höftbenen och har smala lår m.m. Men men , smaken är som baken.. Men jag förstår verkligen inte! So pretty !

Nu måste jag tillbaka till att lyssna på min enormt tråkiga historia lärare. Om jag inte somnar...

Have a nice day!!

Kommentarer
Postat av: Johannaa

eey sexylady ;)

2008-04-08 @ 13:14:43
Postat av: Andrea

jag ska inte bli smal. för jag har gjort världens godaste cookies! visst var den där bloggen inspirerande?!

2008-04-08 @ 14:04:39
Postat av: paula

Jag ska bli smal utan dig isåfall! Ja, det är sant, det gäller bara att bestämma sig. Och motstå frestelser såklart. Mitt mål är att inte äta någon tårta på din födelsedag. Om jag klarar det så klarar jag ALLT ! :D

2008-04-08 @ 19:39:57
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0