3 dagar kvar!



Hej ! Kul att de flesta av er verkar tycka om den nya designen! :) I like it too faktiskt! hehe..

Igår hade vi det väldigt trevligt hos julia! Vi kollade på en mysig film som hette "A cup of love" eller "A feast of love" Haha det stog olika på skivan och fodralet :P Och så åt vi fruktsallad och chips och sånt! :) gottgott!
Detta hade jag på mig:


Randigt linne- F21
Skärp - Vintage
Kofta - Vero Moda

Nu ska jag gå och göra mig iordning. Jag har typ pyjamas på mig fortfarande och jag ska iväg till michelle snart !
bara 3 dagar kvar till URF idag ! :D
Puss !

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag gillade verkligen det där linnet. tills det blev nopprigt. Looks good on you :)

2008-08-04 @ 19:10:04
Postat av: paula

thanx sis ! :) i like it too !

2008-08-04 @ 23:42:59
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0