Best Kiss


Jag har kommit på vad jag ska kolla på !! The Notebook!!! En film som jag har sett 100 gånger, but it never gets old! One of my favorite movies of all time! Den är så mysig. Om ni inte har sätt den så har ni verkligen missat nått ! Se den nu!!

Här är ett av mina favoritklipp! När Rachel Mcadams och Ryan Gosling (huvudrollerna i the notebook) vinner Best Kiss Award för en av deras kyssar i filmen. De var även tillsammans på riktigt där och det syns verkligen tycker jag. Sättet dom kollar på varandra! Det är så fint bara ! See for yourselves!! :



Man blir ju typ aldeles rörd! I alla fall jag!

Nu ska jag gå och kolla på The Notebook ! ♥

Puss!

Kommentarer
Postat av: madde s

Åhhh pöhöhöhöhö

:) jag ska kolla på detta klipp varje dag från ock med nu .

2008-08-19 @ 12:38:19
Postat av: Madde

och menade jag ha

2008-08-19 @ 12:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0