Bro's b-day

Hej cuties! Idag är det ju som sagt min lillebroshas födelsedag, som faktiskt inte är så liten längre. Han fyller 15! Vilket han är överlycklig över för han har längtat och räknat ner till den här dagen i typ 2 år: Moppe ålder. Jag tycker också att det är lite kul för det betyder gratis skjuts för mig!! :) Sen när jag tar körkort (förhoppningsvis om ett halvår) så kan jag ju ge tillbaka och skjutsa han och så .. Heheh..
Aja , vi har firat han och ätit gott och så. Andrea var här, alltid kul att träffa henne! Jag kommer att sakna henne som faan när hon flyttar till San Francisco ! Vill inte ens tänka på det !

Detta hade jag på mig idag:


Shortsdress - att. , Halsband & hårband - H&M, Armband - gina tricot
Jag älskar min shortsdress !! Tänkte ha den nån av dagarna på Reggaefestivalen! Som det nu bara är 5 dagar kvar till!:D

Jag funderar på att fixa en ny header idag.. den jag har börjar ju bli lite gammal.. eller? :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Madeleine :P

Nej, jag är inte ett dugg avundsjuk & jag tänker absolut inte tjuva den av dig Paula!! (a)

Och en sak till.... I MISS YOU!!!!!!

2008-08-06 @ 10:32:22
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/
Postat av: Paula

I MISS YOU TOOO ! När ska vi ses !?!?

2008-08-07 @ 12:38:48
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: SaraSara

sjukt sööt dress =) !

2008-08-18 @ 23:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0