Dans hela veckan!

Hej hej!! Hur mår ni? Jag mår inte så bra, av nån anledning har jag haft ont i magen hela dagen .. :S .. Men men , det går nog över! :) Jag kanske har ätit för mycket kräftor? :O Hahah .

Igår var som sagt Madde här , och mamma och dom hade kräftskiva. Vi (jag) åt en massa kräftor. Det var gott !! ;P Sen så pratade vi lite med Jennyfer, Michelle och Nishat som skulle på någon fest. Och eftersom jag bor jätte nära där festen var så svängde jag och Madde förbi!! Det var kul ;) hehe
Inga bilder togs tyvär :( Det enda jag hade med mig var mobilen så..

I veckan är det öppet hus på DC (Uppsala Dans Center, där jag dansar). Jag och madde ska dansa mer eller mindre varje dag! Och det börjar imorgon med Street La Style (som jag gick förra terminen med Otto). Fast han är i New York nu så han kmr inte förän nästa vecka. Men still, det ska bli kul att börja dansa igen!! Jag ska även gå på Street Funk imorrn! och kaanske Disco!
Resten av veckan ser dansschemat ut såhär: (Det är förstås bara under öppet hus veckan. Sen ska jag bara anmäla mig till 2 danser)
tisdag blir det Popping.
Ons: House och Hip Hop Lyrical om jag hinner ! Och ev. Hype om jag orkar vara kvar till 21.30!
Tor: Street N2 med Karin
Fre: Ragga Dancehall med Karin!
Söndag: House N2 !
Någon som vill hänga med !? :) Det kostar bara 50 kr för hela öppet hus veckan!! :)


Förra Öppet Hus. Jag i mitten med vit tröja!


Jag har inget annat roligt att blogga om idag, så why bother? :P

Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0