I <3 Rea

Hej hej! Jag kom nyss hem från stan. Jag var och köpte lite skolgrejer imorgon och även ett par skor. För bara 75 KR ! Det var halva rea priset!! :) Jag måste köpa en väska också, och lite kläder och sånt, men det får vänta..

Annars har jag inte gjort så mycket idag.. kollade på top model som har börjat gå tidigt på morgonen (gamla avsnitt dåra)..
Jag måste förbereda mig inför skolan imorrn! Typ hitta på nått att ha på mig, hitta mitt matkort och mitt skåplås, packa skolväskan ;D .. Ush jag är verkligen inte taggad på att börja igen!! Men men .. that's life! 2 dagar i skolan sen är det helg, så det blir ju mjuk start iallafall!

Sista kvällen på sommarlovet ikväll då! Vad ska jag göra? Först ska jag laga mat åt min familj :P .. (Mamma jobbar sent) och sen så ska jag såklart kolla på So you think you can dance♥ också.. kanske kollar jag på nån film eller nått också.

Nu ska jag gå och laga mat !

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0