Låång dag !

Hejhej!
Idag så åkte jag ner på stan tidigt (efter att ha sovit hos michelle) för att köpa gummistövlar. Jag tänkte t.o.m. köpa mina Viking-stövlar som jag vill ha för 600:- .. men sen så hittade jag en budget variant istället för 250:- , som känns lite mer okej att spendera på ett par gummistövlar. Men jag köpte dom aldrig , för jag var bara på stan en kortis, så det ska jag ner på stan och göra imorrn.. Annars har jag hunnit med lite andra saker idag också! Jag har varit och solat, varit lite med jennyfer och nishat, epilerat mina ben :P, tittat på filmen Hancock (som btw var jätte bra, och Will Smith var som vanligt steaming hot! ;D) och lite andra saker.. Det är pissväder ute, och det kommer det även att vara mer eller mindre under hela URF .. så att köpa gummistövlar är nog ett smart drag! Jag har hört av dom som håller på att bygga upp festivalen att det redan är lerigt överallt! Det kommer nog vara kallt och regna hela tiden , men det stoppar inte mig från att ha det hur kul som helst! Jag längtar ! Den börjar på torsdag kl 12.00 så det är altså bara 1 ½ dag kvar ! Yaay !


Last year was good, but this year will be ever better !
woohoo !

:) nu ska jag gå och lägga mig !
puss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0