Mitt bankkort har träningsverk

HEJ ! Idag har jag varit på stan och shoppat lite :) Jag fick ju pengar för lägga jord över hela vår tomt, haha och dom pengarna rök idag :P .. En väska, en shortsdress/jumpsuit (whatever you want to call it), en skjorta, ett linne och några armband fick följa med hem! :) Finfint!! Jag köpte inte allt som jag ville köpa, tex. ett par gladiator sandaler och ett par svarta viking gummistövlar.. men det får vänta! Hahah jag vet inte vad jag har kommit in i för fas med jag diggar svarta gummistövlar jätte mycket!! Haha jag tycker det är coolt och till och med snyggt! :P Jag får mina wacky idéer ibland.. Men men , like it or leave it .. haha ;)

Hiss eller diss? (hahah älskar uttrycket ;P)
Jag gillar det starkt iaf!! xD

På kvällen så satt vi tjejer på en brygga vid ån och rökte vattenpipa och myste (mös??).. Det var trevligt! Och vi satt bara och lyssnade på reggae för att ladda inför URF! (Uppsala Reggae Festival) Det är bara 6 DAGAR KVAR NU!!!! I can't waait !!! Nu har jag köpt min biljett och nästan allt är klart! Yaaay ! Några dagar innan så kanske jag ska ut med båten i nån/några dagar. Dels för att jag tycker det är så mysigt med båtliv, och eftersom att jag inte följde med på "båtsemestern" som min familj åkte på så tänkte jag att jag kunde följa med nån dag nu :) och också för att jag vill få lite härlig färg till URF ;D hehe. Men jag hoppas jag får med mig någon kompis så det inte blir föör tråkigt ! :)

Kvällens outfit:

Ursäkta minen :P

Shorts - F21 , Linne - Weekday , Schal - H&M , Armband - Gina tricot , Väska - Complement, Åhlens

Ni kan även få se min nya rutiga skjorta! :) Resten som jag köpte får ni se någon annan gång!

I like it! I have a thing for oversize som ni kanske har märkt!
:)

Igår var jag, min syrra, mamma m.fl ute med båten , det regnade och åskade och blixtrade på sjön, men det blev faktiskt några dopp ändå, för det var jätte varmt i vattnet!! Sen åkte vi hem och kollade på p.s..i love you och drack té. Den filmen är så fin! Och sorglig!
Jag lägger upp lite båt bilder snart!

Imorgon fyller min brosha år, så det bli nog inte så mycket bloggande...
See ya :)
Puss<3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hot stuff sistah! trodde inte såna väskor var din "stil" ;). I LOVE the bag, och skjortan var också assnygg!

Och jag tycker också att gummistövlar är coolt.

Och det heter sjal inte schal.

Och gladiatorsandaler kan du köpa från gojane med mig nästa månad - fanns ett par skitsnygga för 90 kr?

2008-08-02 @ 13:09:23
Postat av: madde

åh jag vill se filmen!

2008-08-04 @ 14:15:08
Postat av: Paula

andrea: thanx :)

madde: vilken film?

2008-08-04 @ 15:33:08
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0