nytt och fräsht

Ääntligen har jag orkat fixa lite nytt!! Jag har velat det väldigt länge nu men aldrig orkat eller haft tid. För tro mig, det är väldigt tidskrävande!! Har suttit i flera timmar nu och fixat ny header, lagt up den på bloggen, gjort allting lite bredare så att det skulle passa in med den nya headern, tagit bort de gamla gulorangebruna färgerna och gett bloggen en fin liten touch of pink! :) Sen tar det ju ett tag att figure out hur man gör allt det där också eftersom det bara står massa bokstäver och nummer.. html altså.. jag har fortfarande lite saker kvar att fixa.. som jag ska göra nu!
Men annars är det klart ! Och jag är nöjd ! Jag börjar ju bli riktigt bra på det här nu. Jag kommer ihåg första gången jag skulle försöka mig på att ändra min dåvarande bloggs utseende lite, och allt var verkligen som grekiska; jag fattade Ingenting. Men man lär sig vell på 3 år !
Vad tycker ni då? :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0