Regnig båttur



1. Till en början var vädret fint och Andrea var glad och söt, 2. Bekymmerlös blå himmel.. trevligt!.., 3.Fast om man vände på sig och kollade mot dit vi kom ifrån så såg det inte lika ljust ut.. Det började såklart regna.. så vi fick sitta under kapellet och äta. Sen slutade det regna lite och vi badade lite. 4. Andrea skulle retas lite med theo och låtsas att hon skulle kasta i han :P hehe. 5. Jag och Andrea, inte den snyggaste bilden direkt men men, den bjuder jag på ;)

Det var det! Nu ska jag gå och lägga mig! Puss <3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Ja man kan ju inte vara vacker jämt...eh.

2008-08-02 @ 13:10:44
Postat av: Andrea

www.chictopia.com - the next big thing, jag lovar :)

2008-08-02 @ 17:15:06
Postat av: Paula

haha ellerhur..

yeah i'll check it out!

2008-08-02 @ 17:51:50
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0