Segobert

Det går tydligen inte att se den nya designen för vissa med Mozilla. Med min mozilla funkar det.. men men. För er som det inte funkar för så ska ni trycka på F5 knappen några gånger tills det funkar.. Aja enough about that, det funkar vell så småningom. Tell me what you think ! :)

Ikväll ska jag och tjejerna hem till Julia och ha myskväll :). I like, jag orkar typ inte nått annat pga. mitt seghumör :P Det blir så för mig ibland; dagar när jag verkligen inte orkar röra en muskel och bara vill ligga under täcket hela dagen..

Haha aja, nu ska jag börja göra mig i ordning. Kanske slänger in en outfir innan jag åker, vi får se !

Puss!

Kommentarer
Postat av: Wafa

Ouuuh, de jäättefint :D

2008-08-03 @ 18:03:58
Postat av: Maddiieeeee

Hejj det 'är madde va cool du gjort din blogg jaO :)

puss

2008-08-04 @ 14:09:24
Postat av: Paula

taack :)

2008-08-04 @ 15:29:53
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0