The Notebook



Ååh den är så fin !! Man gråter ju en liten skvätt varje gång !! Inte undra på att Rachel Mcadams och Ryan Gosling blev kära när dom gjorde den där filmen! Man blir ju själv kär bara man kollar på den! Haha.. kär i han! Han är så gullig mot henne!! Finns sånna killar på riktigt? I sure hope so!

Aja nu ska jag drömma mig vidare.. Jag funderar på att ha en riktig film kväll, altså se fler filmer. Jag vill titta på filmen The Parent Trap! En annan film som jag har sett 100 gånger, men nu var det riktigt länge sen !! Sist jag såg den kanske var när jag var typ 10-11 år !! Jag älskade den och typ kunde alla repliker! Jag ska försöka hitta den! :)

Puss !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0