aaaa)=(#&!(&%="

JAG ORKAR INTE !!!



Jag måste skriva min jävla dryga sam-juridik uppgift hela dagen idag, som vi har fått av den där jävla lärarkandidaten, som vi har i det här jävla SKIT ÄMNET !! Jag har ingen ORK kvar ! Det känns som jag skiter i allt nu men det är ju förfan lov på fredag så who cares !!?

Jävla SKIT!

haha agrobarnet själv :P
/Paula Simons

KUL att jag är sämst i hela världen och fortfarande inte har skrivit uppgiften. Jag försökte faktiskt men den är SÅ JÄVLA DRYG!
KUL att jag typ måste ägna hela morgondagen åt den här jävla fittuppgiften (excuse the language) Svar: Nej jag ska inte gå till skolan, vi kollar ändå bara på film på alla lektioner och jag måste ju bli klar med uppgiften i tid så.. (Den ska in imorgon 16.30)
KUL att jag aldrig kan ta tag i saker i tid och att jag alltid måste vara i sisstaa sekunden med allt. (Nej här snackar vi inte ens sista minuten, utan sista sekuundeen! )
KUL att jag inte har hunnit med att köpa en enda jävla julklapp än och jag måste vara helt klar med 2 st innan lördag, allt pga. jävla skit skolan.
 KUL att jag har en finne lika stor som ett berg på min kind
KUL att jag jämt måste vara så jävla envis och aldrig bara hålla käften.
KUL att jag har typ agroutbrott på mig själv och jag sitter och klagar som en bitter pensionär i mitt iskalla rum och tror att allting ska bli bättre bara för att jag klagar lite.
KUL att jag borde gått och lagt mig för länge sen och inte suttit här och klaagaat.
KUL att jag har ett liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv.
KUL att jag är så jäävla pateetiiiskk!!!

GODNATT !


(Förlåt för utbrottet)
Hahah i crack me up.
wieerdooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0