Amazing



Kommer ni ihåg vilken hysteri det var kring Harry Potter (och typ fortfarande är lite..) Det här kind of reminds me of that..  Och nu förstår jag varför också!!!!! Amazing! Ja, jag är lika obsessed som alla andra som har sett den är. Jag satt och viskade till Malin hela tiden: Malin, jag älskar honom!  Pathetic i know, men han är vacker så det är svårt att inte obsessa!
Jag har hittat något nytt att göra på jullovet: Se på twilight om och om och om igen!
Hahahah och jag som satt och mobbade att alla var så himla besatta av denna film.

Ja, jag ska se den miljoner gånger till. Ja, jag ska köpa böckerna.

Jag är kär
Hahahahahaha jag är så mobbad.

Puss & Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Wafa

JAG SA JU DET KVINNAAAAAAA!!!!!!



Men älskling.. vi är kära i någon som inte existerar :(

2008-12-31 @ 03:33:41
Postat av: Paula

i KNOW i KNOW i KNOW!! nej jag är kär i robert pattinson och han existerar!! :D HAHAHAH SO PATHETIC!

2009-01-02 @ 13:59:42
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0