mesmerized

Tjabba. Idag har jag haft en helt vanligt dag i skolan.. Fast vi var på tingsrätten imorse och fick vara med på en rattfylleri-rättegång. Det var kul! Men annars så har inget roligt hänt idag.. Inget tråkigt (utöver det vanliga) heller för den delen.. Jag är så sämst jag borde ha suttit hela eftermiddagen och skrivit min SamJuridik uppgift påå 3 sidor som ska in på torsdag.. Men neej neej, jag är ju som jag är och måste alltid göra allt i sista minuten. Jävla skit!

Jag måste på stan och handla lite julklappar har jag kommit på ! Och så måste jag skriva en liten önskelista. Men den blir inte så svår att skriva: EN SYSTEMKAMERA ! Yes .. det var typ allt. Klart jag önskar mig lite andra småsaker också men sånt kan man ju oftast köpa själv..

Nus ska jag gå och göra chai té.

Den här bilden tycker jag ser så konstigt freaky ut fast ändå cool. För det ser typ ut som att jag ska hugga någon med spegelspetsen (ush , flashbacks från eden lake) men i don't know.. den är cool ändå :P


why do i keep running from the truth
...

Puss!!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Snygg bild :)

2008-12-16 @ 21:23:25
Postat av: Paula Simons

thaanks :)

2008-12-17 @ 15:19:17
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0