Samhällsjuridik

Skönt! Nu har jag iaf skrivit klart uppgift 1 och 2. Det blev 2 sidor. Nu ska jag sätta igång med uppgift 3. Jag ska skriva en analys om nödvärn och en diskussion om ett domslut i ett brottmålsexempel som vi fått.
 Visst låter det kuuul!? Hah

Jag är redan sen, jag lämnade iaf in Uppgift 1 och 2 i tid. Typ 16.28 och det skulle senast in 16.30. I suck , but that's something i know already so no need for you to tell me that. Men ni kan få skratta åt mig för att jag är så sämst. Men på nått sätt bryr jag mig inte just nu. Jag får officially jullov Imorgon och det känns som att jag bara har gett upp allt som har med skolan att göra och min hjärna har ställt in sig på lov. Jag bryr mig inte om jag lämnar in sent, huvudsaken just nu är vell att jag lämnar in den över huvudtaget.. eller? Det är inte som att den inte "räknas" för att den kommer in lite sent.. Min lärare kommer ju fortfarande ha den att betygsätta och jag har ju fortfarande lixom gjort den. Aja . hur som helst så är min hjärna inställt på ->[vila] så det tog mig huundra år att skriva uppgift 1 & 2 och dom var dessutom mycket lättare än uppgift 3. Aja jag får vell bara plåga mig igenom den helt enkelt.

See ya .

Kommentarer
Postat av: mikaela

snygg header :D

2008-12-18 @ 17:24:18
URL: http://ke1a.webblogg.se/
Postat av: mikaela

på någon annan blogg (:

2008-12-18 @ 18:45:14
URL: http://ke1a.webblogg.se/
Postat av: Paula

Aha okej :) Tack tack !

2008-12-18 @ 20:14:08
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0