School - only one week left and i'm complaining like crazy

Hej. Just nus istter jag i skoaln och pluggar.. It never ends does it? Svenska prov och 2 inlämningsuppgifter denna vecka. Orka? NEJ ! Aja sen är det slut iaf , och det kan jag ju vara glad för. Jag kan känna mig fri i iaf 3 Veckor innan det börjar igen.. Jävla skit.

Jag tänkte bara säga att den där rutan som tydligen kommer upp när man går in på min blogg tillhör inte min blogg utan en annans som bara har kommenterat.. hon har en privat blogg så därför måste man fylla i användarnamn och lösenord bara för att se hennes kommentar. Men det roliga är att jag har tagit bort hennes kommentar och den där grejen är fortfarande kvar. Allafall.. när den kommer upp, tryck bara på avbryt så funkar allt som vanligt! :)

Har inte så mycket med att tillägga för tillfället..

See ya <3

Kommentarer
Postat av: Andrea

fattar inte det där med kommentarerna så det är nog borta nu.

2008-12-15 @ 16:33:29
Postat av: Inte johnny :)

Var bara glad för att du inte har fysik prov sista dan, sista lektionen och sen slutprov i de efter jul :)

2008-12-15 @ 21:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0