Tjabba

Jag har inte haft tid att blogga de senaste dagarna.. Dels för att det är väldigt mycket i skolan just nu och sen för att jag har haft fullt upp med annat också och inte suttit vid datorn typ en enda minut.. Och tyvärr så slutar det inte än.. Det fortsätter att vara ganska hektiskt den här veckan.

Efter skolan alla dagar så kommer jag altså inte ha tid att sitta vid datorn, och altså inte hinna blogga.. Såhär ser det ut:
Måndag - Plugga Historia
Tisdag - Historia Prov, Går i skolan till 5 + lite andra saker (Boka biljetter)
Onsdag - Träna på dansen (uppvisning på Sön), hämta ut biljetter (till vad får ni veta sen) och plugga Naturkunskap (Prov på Kemi på Fre.. Fattar Noll)
Torsdag - Plugga Naturkunskap som bara den
Fredag - Naturkunskaps prov m.m.
Lördag - Försöka fixa en lokal, och träna med Street La Style/Funk gruppen på dansen
Söndag - Genrep i Musikens hus på dagen och sen Dansuppvisning i musikens hus; Uppsala Konsert och Kongress kl 18.30. (KÖP BILJETTER PÅ TICNET ! Sök på DC-ONLINE , kvällsshowen är den som jag är med på, Dom är snart slut!!)

Nu måste jag Verkligen plugga historia.. Prov på hela Kalla Kriget imorrn, och tiden efter.. P a l l a..

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0