This Christmas

Hej hej ! Det var ett tag sen! I helgen har jag mest dansat.. Igår hade vi Uppvisning på Uppsala Konser & Kongress (Musikens Hus) Elevföreställning för Uppsala DC var det! Jag var bara med i 2 nummer med jag var där hela dagen för genrep m.m. Mellan genrepen och mellan genrepet och föreställningen var jag med Madde, hennes syster Olivia och mina 2 bitches: Johanna och Madde med andra ord(en till Madde altså). haha. Först blev det fika på Waynes på morgonen. En stoor Chai Latte ! :) yummy! Och sen efter genrepet så åt vi lunch/middag på Panini. Jag åt deras Pizza, som är typ bäst i stan! I LOVE it! Sen var det dansuppvisning och den gick bara bra, (förutom 1 litet fel jag gjorde :P men men)

Och förra veckan gjorde jag typ inget annat än att plugga känns det som. Fick även tillbaka 2 prov och 1 av dom fick jag MVG på och det andra fick jag bara 1 poäng ifrån MVG! Så allt pluggande lönar sig iaf ;) Så det känns ju bra!
Och jag har typ lika mycket plugg den här veckan, men jag har inget tills imorrn, och jag har redan pluggat lite idag, så jag ska ta det lungt ikväll och kolla på nån mysig julfilm och äta min goda choklad som jag fick efter dansuppvisningen av min familj! :) Antingen blir det Polar Express, The Grinch eller This Christmas. Jag älskar julfilmer !!

På fredag/natten till lördag är det Lucia Movie Night också, som jag och typ alla mina tjejkompisar har biljetter till! Det ska bli kul! Jag var där förra året och förr förra året med och det är alltid jätte kul! :) För er som inte vet vad det är så kan jag berätta : Sf bio visar 3 hemliga förhandsvisningar på natten till Lucia. Man sitter alltså där i en biosalong hela natten. Kallas även Luciavakan. Man får mat och energidrycker emellan filmerna och dom har även lite tävlingar och sånt, så att man klarar att hålla sig vaken lixom ;) Det ska bli kul!! (Hoppas jag iaf för jag och Michelle krigade för biljetterna! xD)

Aja nu ska jag gå!! See ya <3


Det blir nog denna film. Det är nog den eenda julfilmen som jag inte har sett :P haha ..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0