Bilder! Finally!

Bilder från Dubai!

Min födelsedag!
image72
Mina 4 Tårtor!!!!



1.  Adam i mina glasögon. 2. Mina två minsta lillebröder 3. Carlos Santana konsert 4. Andrea i typ världens finaste omklädningsrum! 5. Min nya klänning och mina nya SNYGGA skor <3 6. Shopping! . Så sant, (det stog förstås A girl can never.....) 7. Manicure och Pedicure! Sis <3 8. Jumeirah Beach hotel (stället där vi åker och badar och sånt.) 9. EIS ! Min gamla skola! 10. Beach-lunchen varje dag :D yummie 11. Dubais enda nackdel: The traffic!! 12. Kan man ha sötare lillebror? <3 13.  Min och Pappas hemgjorda Ray Ban reklam. (Där ser ni vart jag har fått min "vackra" näsa ifrån. aka Simons-näsan! xD) 14. Burj al Arab (Världens lyxigaste hotel) Och pappa Adam & Theo 15. Jag hittade min spegelbild på burj al arab. Kanske svårt att se men jag är den som lyfter ena benet! :) 16. Adam på stranden 17. Typ världens godaste tårta som jag åt på ett café ! Tripple chocolate <3<3 18. Adam och theo dansar, man måste ju lära dom tidigt ;) 19. Inte klar, men ska bli världens högsta byggnad. Burj Dubai

Min Födelsedag (gud vad jag tjatar om den hela tiden, men det var den bästa på länge!!)
1. Dagen började med CoCo's brunch. AS gott! 2. Me & Andy utanför CoCo's (i'm wearing heals, jag är inte längre än henne) 3. Jag och Andrea upptäckte på Mall of the Emirates att Baristas kaffe är typ världens godaste!! 4. Innan middagen på kvällen. me n' sis.  5. Jag Sarah och Andrea ( Jag ser ut som en giant , men jag står faktiskt längre fram! Och jag kanske har ett större huvud än dom :P :( .
TÅRTOR! Jag har aldrig i mitt liv fått så många och så goda tårtor !! Alla var choklad = My favorite!
1. Tårtan jag fick på CoCo's av personalen. 2. Tårtan jag fick på resturangen av personalen 3. Tårtan som Sarah hade bakat. (Den var nog godast, Fast alla var aawesoomee). 4. Tåran som mormor hade gjort som vi åt när vi kom hem dagen efter :D !


SÅ ! Finally! Där har ni bilderna. Jag hoppas att ni orkar kolla på alla nu också för det tod en jävligt lång tid att ladda upp alla+skriva text till. :) Förlåt om jag ser cp ut på vissa (dom flesta) kort. Menmen , vad ska man göra...

NU ska jag duscha sen sova! Det blev inte sova tidigt idag heller! :(
Godnatt ! ♥

Kommentarer
Postat av: Madde :D

Paula, jag ska göra inbrott hemma hos dig & sno dina skor. FYFAN va jag är svundsjuk

Hm, tårtorna såg ju inte ett dugg goda ut heller *avundsjuk*

2008-02-28 @ 23:21:18
URL: http://www.mariaingridmadeleine.blogg.se
Postat av: Andrea

myskort! vi var snygga på din födelsedag. Äckelkortet på manikyren kan du ta bort ja tack?

2008-02-29 @ 23:12:48
Postat av: paula

haha madde, dröm o glöm !! trroooo mig, jag vaktar dom med mitt liiiv!!! :P

2008-03-01 @ 00:10:28
URL: http://paulasimons.webblogg.se
Postat av: Aida

Wowwwww för din röda kläning ;)I lovee red red wine hehehhe

2008-03-03 @ 01:08:01
Postat av: paula

hahah tack ! visst är den fiin !

2008-03-03 @ 10:09:44
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0