Dance is my Passion!

Hej :D

Jag kom precis hem från dansen och nu ska jag göra geografi arbete hela natten :P

Jag har kommit på hur mycket jag ÄLSKAR att dansa! Efter dansen på måndagar så Längtar jag till torsdagar! Det lyser lixom upp min vardag! Och jag älskar det verkligen! Jag blir lycklig av det ! :D Hahah det låter fett flummigt men det är sant! <3

Och som vanligt, istället för att plugga så sitter jag här och skriver blogg och sätter ihop bilder på mig själv.(någonting som jag däremot inte brukar göra , men my point was att jag gör annat än att plugga!!)


image28

Öppet hus bilder, från uppsaladc.se. Jag ser retard ut på alla , det kallas koncentration med andra ord ! ;)

NU MÅSTE JAG PLUGGA ! BYYE
Btw ... I love you sis <3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag tycker att du ser cool ut,inte retard. och smal, så sluta klaga på att du är fet.
Och jag älskar din header, damn i'm good! SEE du borde låta mig ta kort på dig och leka modell ibland yes?

2008-02-04 @ 23:11:34
Postat av: paula

yeah sure i don't mind! jo ja e fetto !

2008-02-06 @ 17:24:41
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0