Fashion against aids

Något som jag jätte gärna vill ha just nu är en (eller flera;) ) Fashion Against AIDS tröja!
Olika kändisar , tex, Timbaland, Rihanna, Ziggy Marley m.m har designat tröjor mot AIDS tillsamans med Designers Against AIDS och H&M.

Jag vill jättegärna ha alla dom !!! Nått att önska sig i föelsedagspresent kanske !? :D
image24



Protect Yourself and the people you love. Use a condom.

Nu ska jag gå och fortsätta kolla på Bring it On ! :P
See Ya (och köp en sån tröja till mig i födelsedags present! :D )



Hej hej :) nu är det reklampaus igen !

Idag/Igår var jag hos Wafa! :) Vi kollade på filmen No Reservations och åt god mat!
(Man får alltid god arabisk mat hemma hos wafa ! I LOVE <3)
Annat än det har jag inte gjort så mycket idag. Ätit massa godis :P haha...
Och nu kollar jag på bring it on. Ska försöka plugga lite också. Fast det brukar inte gå på lördagar ... :P

aja. kanske skriver mer sen men nu ska jag tillbaka till filmen.
PussHej

Kommentarer
Postat av: maria

Köpte precis den vita timbaland-t-shirten idag :)

2008-02-02 @ 19:18:54
URL: http://marialundqvist.webblogg.se
Postat av: paula

ååh ! vad roligT! jag vill oxå ha en!

2008-02-02 @ 19:26:15
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0