Fredag

Hej hej :)
Just nu så sitter jag i skolan och väntar på min buss ( jag missade de andra :( ). Jag är så jävla trött och hängig ! :( Jag förstår inte vad det är med mig. Jag har bara haft tre lektioner idag ! Slutade halv 2! Jag sov till och med på Naturkunskapen. Och ändå är jag trött. Men men ... hoppas det går över ! För det är ju FREDAG! :)

Ikväll så ska jag och tjejerna till michelle och ha "taco-kväll". Sen ska jag troligtvis på en fest. Och kanske på en annan fest också. Vi får se hur det blir !! Men det ska bli kul iaf ! (om jag piggnar till lite!)
På söndag så ska jag till stockholm och hälsa på kusiner :) Sen har jag ganska mycket plugg också som måste göras i helgen. Längtar till lovet som fan nu !!!

Nu ska jag lämna in min dator och gå till bussen !!

pusshej!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Najs att man blir bjuden till sthlm. Är jag inte med i familjen längre eller?

2008-02-08 @ 17:19:15
Postat av: paula

joo , du ska med ? birthe sa till mig i tel hon ba jag hoppas verkligen att andrea kan komma också, då antog jag att mamma hade pratat med dig..

2008-02-09 @ 16:46:06
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0