HAPPY BIRTHDAY PAULA

Min födelsedag Idag :D:D:D

Imorse så åt vi brunch på CoCo's. Skitgott !! Personalen kom och sjöng för mig och gav mig tårta :D (bilder kommer sen) Det var värsta mysigt!!
Efter frukost-lunchen så åkte jag Pappa, Sarah och Adam till festival city en snabbis. Sen blev det Mall of the Emirates och sen Karama! Jag och Andrea fick nya väskor! I got it for my birthday and Andrea got it for her "future birthday".. Hahah . som sagt, bilder kommer.
Efter Karama åkte vi hem och packade , eftersom vi åker hem tidigt imorgon :( och..
Nu är vi hemma och fixade och ska snart ut och äta! ;)
I have had a great Birthday so far. :D

See ya .
<3
/Paula 17 år !!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Safi

Grattis gumman :)

2008-02-23 @ 22:53:55
Postat av: Aida

Gratttiss gumman:)

2008-02-24 @ 14:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0