Helg!

Hejhej!
Idag är det söndag! Gud vad helgen har gått snabbt!
Fredagen började hos michelle. Taco-kväll som sagt. Det var jättemysigt! :D Efter maten så fixade vi oss och tog bussen hem till nishat. Där hon skulle fixa sig. Så vi fixade oss lite till o förfestade lite.. När alla var klara så gick vi och tog bussen till lurbo! Eftersom det var privatfest så var det lista. Och en av oss (alla tjejer) stog inte med på listan. Men efter lite namnbyte här & där så fixade det sig till slut! Tack vare joel! (som btw hade festen) :)
I början var det ganska tomt, men vi tjejer gör det alltid kul! :D Sen började folk strömma in! Så sen blev det en massa folk; Sunnerstabarn, Ex/Nuv. Valsätrafolk, Fyrisfolk (eller okej da, jag och lin och caleb :P), Thorenfolk m.m! Vi typ dansade hela kvällen (literally HELA kvällen! Jag var typ speedad!). Och det är ju alltid kul! :D. Sen vid kl 2 eller nått så började folk dra hem. började jag undra hur fan jag hade tänkt att jag skulle komma hem.. Jag och madde (som skulle sova hos mig) gick och kollade om det gick ngn buss, men det gjorde det inte (bara in till stan och där hade vi ju inget å göra). Så vi gick tillbaka till thorsgården (där festen var) där vakterna+nishat & joel höll på och städa för fullt. Så vi satt där ett tag och försökte komma på ett sätt att komma hem på.. Och så Precis när jag höll på och ringa en taxi så sa en av vakterna "Men ni kan åka med oss" (Han + hans kompisar). Så vägen hem blev i en bil med Dutty Wine på högsta volym :D
(kommer bilder sen)

Lördagen.
Jag och Madde vaknade runt 11 och segade och somnade om typ hela morgonen/eftermiddagen! Sen åkte madde hem och jag duschade och gjorde mig iordning till att åka till michelle+kanske fest. När jag kom till michelle så lagade vi mat . (nishat och michelle lagar + jag och jennyfer tittar på). Och så åt vi jätte god lax med en väldigt stark vitlöksås! :) Men det var gott ! Efter maten satt vi & snackade/fixade oss lite innan vi gick till bussen. Som vi btw missade, så vi tog bussen åt andra hållet och åkte runt :P. Efter en jävla lång bussresa så kom vi till stan. Efter väntande och runtringande så blev klockan ganska mkt och det verkade inte som att festen vi skulle på blev av. Så då bestämde vi oss för att åka hem istället. Så jag tog sista bussen hem och SOV ! <3

Idag så har jag varit i stockholm och bowlat med kusiner+familj och sedan ätit hemma hos kussarna! Väldigt mysigt! (Btw så ÄGDE jag alla på bowlingen) !! .........(not) Men aa iaf så har det vart en mysig kväll, och nu om jag orkar så ska jag nog plugga lite historia!

Pusshejleverpastej!?

Kommentarer
Postat av: Andrea

OMG vad invecklade långa förklaringar du har. men du vet jag vad du gjort iaf :)

2008-02-10 @ 22:10:37
Postat av: paula

ja ! för en gångs skull så fösökte jag att inte skriva så kortfattat ! :)

2008-02-11 @ 16:28:06
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0