helgplaner

Hejhej!! Just nu sitter jag och väntar på att michelle ska sluta i skolan... Jag , michelle och Nishat ska till storken och fika :D Och ikväll kanske jag ska vara med wafa !
Trevligt trevligt !!

Nu har jag lämnat in min valblankett till 2an :) Tur att jag hann! Det blev Matte C som individuellt val och andrahandsval: Småföretagande ... Fråga inte varför :P haha. Och så spanska steg 2 ! :) ! Hola ! (det är typ det jag har lärt mig på spanska steg 1:P)

Jag  har varit värsta nyttig idag!! Till frukost åt jag gröt, och till lunch åt jag bara sallad !! :D haha men min nyttiga dag kmr ju förstöras när jag går till storken men men .. man lever bara 1 gång!!!

I helgen måste jag plugga värsta mycket !! Jag har ett geografi-arbete att göra klart, spanska läxa, Naturkunskaps prov att plugga till och ett Samhällskunskap prov att plugga till ! Jobbigt jobbigt ! Men jag ska försöka hinna med allt!
På lördagkväll ska jag och nishat kanske ha Harry Potter kväll :P haha den går på TV ! :) I love HP ! xD hihi

kulkul..

nu måste jag gå för nu kmr michelle!!

PUSSHEJ


Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag var också på storken idag!
Och man måste inte vara onyttig bara för man går dit? man kan ta en kaffe eller ngt?
puss

2008-02-01 @ 17:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0