Hemma igen.

Hej! Nu har jag kommit hem! Efter en lång och jobbig flygresa!!
På kvällen på min födelsedag var vi ute och åt på en resturang på Jumeirah Beach Hotel. :) Det var jätte mysigt och jätte gott ! Hahah jag fick tårta där med och hela resturangen sjöng för mig :D haha. Så jag blev riktigt uppvaktad !! När vi kom hem därifrån åt vi tårta igen som Sarah hade gjort ! (Tjockisen inom mig dör aldrig xD hahah) Den var nog den godast av alla tre tårtorna som jag fick! Efter det spelade vi ett jätteroligt spel som hette Buzz. Jag förlorade hela tiden men det var kul ändå !! Vi spelade till typ kl 2. Och vi skulle upp kl 5 och åka till flygplatsen. Jag och andrea försökte sova lite men vi låg bara och pratade istället och sen kanske kl. kvart över fyra gick vi upp och gjorde oss iordning och gick ner och spelade mera Buzz! Så vi sov ingenting så nu är jag Väldigt Väldigt trött!! Jag sov lite på planen though. Men det var ganska jobbigt för planet blev försenat så vi fick vänta några timmar i Amsterdam. Alltså mer än vad vi skulle ha väntat. Men men. Efter det gick allt bra.

När jag kom hem så åt jag god mat som min kära mormor hade gjort till mig och så fick jag paket och tårta! :D
Fan vad jag låter som ett typ tårtmonster xD hahah

Nu sitter jag här och installerar mitt kamera program till min dator och är hur trött som helst. Bilder Kommer , jag lovar! Men inte idag. Jag är för trött helt enkelt!

Egentligen så måste jag packa upp, plugga och massa annat skit men nu ska jag gå och duscha och sen sova!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0