Skola. Historia och Spanska.

Hej hej . Just nu har jag lunch och jag sitter och pluggar spanska :( Jag har en spanska grej som jag ska skriva idag på lektionen som hör till mitt spanska prov som jag MÅSTE få bra på. Och jag han ju inte plugga spanska igår eftersom jag pluggade historia. Jag hade nyss historiaprovet och det var rätt svårt!! Men det är bara för att min historia lärare tycker om att skriva komplicerade frågor! Jag förstog typ hälften av frågorna bara ... :( Men men .

Just nu håller jag på att översätta spanska texter till svenska och tvärt om, för att träna till den där spanska "grejen."
Tråkigt att jag inte hinner äta lunch för idag är det Tisdag which means: Jag och Michelle äter tillsammans . Nu hinner jag ju inte träffa henne innan jag åker...

Idag efter skolan ska jag på stan med Andrea, vi ska köpa något till Pappa och födelsedagspresent till Adam. Sen så måste jag packa ikväll också för IMORGON ÅKER JAG!! Efter skolan dock! Dubai here i come :D !

Nu måste jag fortsätta med spanskan!
Pusshej <3


Kommentarer
Postat av: Andrea

Men du lär ju inte gå hela dagen eftersom vi åker typ 5?

2008-02-12 @ 11:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0