Söndagstråk.

Hej !
Idag är det söndag. Tråk-dagen enligt mig ! Jag har typ försökt plugga hela dagen men det har typ inte gått, och inte blev det av någonting igår heller. Ush vad jag är sämst !

Igår gjorde jag en önske-lista :) Eftersom jag fyller år om 20 DAGAR !  Jag vet inte om den är klar än men när den är det så lägger jag upp den! =)

På sportlovet ska jag till Dubai ! Och hälsa på pappa min ! :D Jag längtar jätte mycket!! Nu är det 10 dagar kvar! Det ska bli jätte roligt! Att hälsa på lilla Adam och alla :) (Min lillebror) . 
                                            

Cutie !


 

image25




Jag var nyss uppe och åt semlor ! :D JÄTTEGODA!




Inte så konstigt eftersom det var jag som gjorde dom ;)
:D

Nu ska jag fortsätta plugga Naturkunskap. Bläää !

Pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag vill också ha semlor! fast jag är fet fet fet nu. 10 dagar är inte ens mycket! yay!

2008-02-04 @ 00:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0