SUNSHINE HERE I COME!

(Jag skrev det här inlägget igår men webblogg typ hackade eller vad man säger, så jag postar det idag!)



Just nu är det EXAKT 1 vecka kvar tills jag åker !! :D Kl. 19.00 Nästa onsdag lyfter ett plan (med mig på) till Dubai!! (Om man räknar bort mellanlandningen! :D ÅÅÅH JAG LÄNGTAR! <3


Dubai <3
Big Love !

På tal om dubai- Imorgon fyller min lillebror 3 år (som bor i dubai) !!
Happy Birthday Cutie <3



Och så längtar jag tills min födelsedag! Which remids me att jag måste lägga upp min önskelista ! :D Det är inte så mkt på den men det är helt enkelt för att jag inte kommer på så mycket!image30
Jag hoppas jag får nått av dom "specifika" grejerna jag önskar mig! :) (Love is my religion tröjan har jag ju redan, men jag gjorde önskelistan i helgen (innan jag hade den) och har inte orkat ändra)
Om jag får en kamera så kommer det troligtvis upp lite fler roliga bilder... eller roliga och roliga, bilder från min vardag istället och inte bara bilder från google etc. :) kul va ;)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag vet en sak som du ska fååååå

2008-02-08 @ 00:19:31
Postat av: paula

vadvadvad :D

2008-02-09 @ 16:47:51
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0