Underhållning! xD

Min och Maddes underhållning efter dansen medan vi väntade på våra bussar :


1. image352. image36

1.Goooodiis ! <3
2. Typ den roligaste artikeln jag har sett på länge! Tolka den hur ni vill men jag garvade på typ hela bussresan hem :P Min + Maddes humor xD

JA! Det här gör jag istället för att plugga. Asså jag är sämst!! Som tidigare idag oxå, jag började typ ta flummiga kort på min hund bara för att escape pluggandet! :

image37
Min vov e tuff! :P

HAHA
aja , have a nice night! För jag ska plugga hela natten! (även fast det ofta brukar leda till att jag försover mig!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: bea

ja förosver mej alltid med när ja pluggar sent

2008-02-11 @ 22:45:32
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se
Postat av: Paula

Jag med !! Det suger för det är oftast på natten som jag pluggar bäst!!

2008-02-12 @ 11:15:01
URL: http://paulasimons.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0