Best Friend <3

Det här inlägget är till en av mina bästa kompisar <3
Madeleine Sjöberg !


image16

Best friend, never gonna let you down
Best friend, always gonna be around
You know, whatever life puts you through
I'll be there for you

We all need a best friend, to understand
a best friend, to take your hand
You know, whatever life puts you through
I'll be there for you

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej :) Idag är jag glad och lyssnar på massa töntig S club 7 musik. (barndomsidolerna xD)
Ikväll ska jag och Madde gå på bio :) Vi ska på filmen Atonement (Försoning på sv) Det ska bli mysigt! Vi båda är lite halv sjuka. =) I've missed her!


The beautiful Keira Knightley som är med i Atonement !

Igår var jag på tjej middag hos Madde nr.2 :P haha ( Madde i min klass..., det är jobbigt att känna folk med samma namn. Så Madeleine Sjöberg får bli Madde och Madde i min klass, Madeleine Hallberg, får bli Madeleine ok? kom ihåg det nu!)
Iaf så var jag på tjejmiddag hos Madeleine igår! Ända ute i björklinge! =) Det var värsta kul, och Jätte God mat !!!! Fast det var synd att vi åkte hem så tidigt. Vi (Jag, Safi & Aida) åkte hem runt halv 9 för att Safi skulle hem och så och jag ville inte åka hem själv sen. Men det var mysigt ändå ! =) Thanks girls <3

En sak måste jag säga, till en av mina få läsare: Min syster:
Andrea, Hör av dig när du är ledig så kan vi träffas nån gång! I miss you TOO much.

Nu ska jag gå och klä på mig och så. Haha klockan är typ 16.00 och jag sitter fortfarande i pyjamas! Men sånna seg-dagar behövs ibland!
Pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: S A R A

fina bilder både på er o keira =)

2008-01-26 @ 16:19:15
URL: http://zaaurahs.webblogg.se.webblogg.se
Postat av: Andrea

Jag ringer iallafall ibland?

2008-01-26 @ 20:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0