Christina Aguilera


A woman who definitely likes change!
Det får en att känna sig lite tråkig ! Det känns som att jag har sett likadan ut i hur många år som helst! Vem vet jag kanske blir emo snart ! :P (NOT) Men en hårfärgning skulle nog inte sitta fel!

Christina Aguilera through the years!

image12

(En bild som jag gjorde till min redovisning!)
Som jag har skrivit klart nu men nu måste jag bara träna in det så jag inte står och läser från papperet. Synd bara att jag inte har varit i skolan dom senaste dagarna för då skulle jag ha kunnat fråga min lärare efter ett Overhead papper så kunde jag visa bilderna på OH . Men det får bli en "skicka runt" variant istället ! :)
Spanskan vill jag inte ens tänka på !.......... IG !
Life goes on i guess :) !

Jag mår faktiskt bättre nu ! Which is good since i'm going to school tomorrow !

Pusshej ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0