Hej !

Äntligen har jag skaffat en ny blogg och den här bloggen kommer att vara mycket roligare än den andra. Hoppas jag.. haha.

Just nu sitter jag hemma och är sjuk. Jag har varit sjuk ett bra tag nu (nästan hela jullovet), så jag hoppas att jag frisknar till snart. Min lillebror är också "sjuk". Eller han sa att han var det imorse i allafall, men efter ett tag så ville han ut och leka som vanligt. Men I can't blame him. Jag kommer ihåg att jag också gjorde så när jag var liten. På morgonen, när man inte orkade gå upp och gå till skolan och önskade att man kunde vara hemma och leka istället, så fejkade man framför mamma att man var "såå sjuk" och sen när hon hade åkt till jobbet och låtit en stanna hemma så lekte man glatt och tyckte att man var jätte smart!

Jag borde egentligen plugga nu, för jag har spanska prov den här veckan och en redovisning. Men jag är bäst i hela världen på att skjuta upp plugget till sista minuten! Men jag kommer nog sätta igång snart med att iaf skriva klart min redovisning!
Så istället för att plugga idag så har jag varit med min lillebror lite, och sen satt jag igång med det här "blogg projektet". Som tog ganska lång tid eftersom jag försökte förstå mig på det där med "Redigera stilmall". Men tillslut så lyckades jag få det som jag ville ha det! Det blev rätt fint tycker jag!

                                                                                                    
Snart kommer mina Bamboo örhängen! Antingen idag eller imorgon blir det. Jag älskar sånna! Och har letat jättelänge i massa affärer . Men tillslut så beställde jag dom på internet istället !
                   

      

Bl.a Hillary Duff och Rihanna har sånna !


Nice :)

Nej nu ska jag nog gå och underhålla min lillebror lite. Skriver säkert lite mer sen.

Pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0