HSM 3 !

It's Official: Cast Returns for High School Musical 3
All six of the High School Musical stars have officially signed on for High School Musical 3: Senior Year, Walt Disney Studios Motion Picture Productions announced Monday.
- People

Y
aay ! Hahahah xD
Nu blir det en 3a på HSM !
Ja ! Jag är en high school musical nörd ! Men jag älskar musikaler ! Dom är så mysiga på något sätt !!

Jag älskar Vannessa Hudgens ! Hon är så vacker och har så fin klädstil !! Och kändisskapet verkar inte ha gjort henne blåst eller spårad! som t.ex. Lindsay Lohan!
1.   2.  
1. You gotta love the bag baby! (och resten av hennes outfit)
2. Osminkad och ändå lika vacker!

HSM cast!

image11


Så, nu ska jag sluta nörda mig och get back to min svenska grej!
See ya !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0