Miracle Cure?

Nu är jag jävligt irreterad på det här !! JAG ÄR TRÖTT PÅ ATT VARA SJUK! Min hosta har typ blivit VÄRRE och nu har jag typ ont när jag andas också . Jag som trodde att det höll på att gå över !!!!!!! Miracle Cure anyone?

Just nu sitter jag och lyssnar på Step Up Soundtrack! Det finns faktiskt rätt bra låtar!!  Det är typ Dans/Chill musik :) My favorite Kind! :) Sen har jag You got Served Soundtrack också , men det var värsta besvikelsen , bara typ några få bra låtar :( . Iaf, jag tipsar om SU Soundtrack!!! Och filmen såklart ! ;) Där typ Världens Sexigaste Man är med !! Channing Tatum♥ Looove <3 hahah

1.image152.image14
1. Step Up
2. Channing Tatum. Is he Hot or WHAT !? <3
hahah

Nu har vi fått 3an !! Fast jag vet inte om jag är så glad över det.. För förut hade vi typ 4 Mtv (Mtv norge, danmark, finland och sverige) Plus the voice och VH1 . Nu har vi typ ingen av dom . Visst det är kul att ha 3an men inte om man måste sacrifice andra bra kanaler !!! Plus att vi hade en såndär inspelningsbox grej där man kan pausa och så och det har vi inte längre.. :( Så jag är nog mest irreterad av det här bytet!! Jaa jag är en TV-nörd !! xD

Jag tänkte på här om dan hur många kändisar som är gravida nu! (eller precis har vart!!) Värsta Babyboom: (hatar det uttrycket, men its true though)

1.Christina Aguilera (precis varit gravid)
2.Nicole Richie (precis varit)
3.Jessica Alba
4.Jamie Lynn Spears
5.Halle Berry 
6.Jennifer Lopez
7.Lilly Allen (var gravid men fick missfall) :(
8. Nicole Kidman
Asså det finns säkert fler men det är dom jag kmr på just nu !
Det är ändå rätt många ! Roligt för dom i guess :)

Men men . Nu ska jag sluta Obsessa ! hahah

Pusshej ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0