sjukling

Hej hej !

Snart ska jag gå och lägga mig, har inte mått så bra idag men det börjar iaf bli bättre! Men jag ska nog vara hemma från skolan imorgon med!  

Idag berättade Mamma för mig att hon funderade på att "göra sig av med" Katten :( (that means avliva på mamma-språk) Tydligen för att den har börjat kissa inomhus... Jag vill inte ! Jag trodde seriöst aldrig att jag skulle tycka om en katt, men jag har faktiskt blivit lite fäst vid våran katt! Och det har ju Ludde med (min hund). Dom typ älskar varandra och leker alltid med varandra. Jag hoppas att det inte blir så men just nu så lutar det mot det :( I'm going to be really sad!!



En bild på katten !

Nu har jag inte så mycket mer att skriva, så jag går och lägger mig istället!
Godnatt ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0