Get Carried away !

I know i know, jag har varit lite frånvarande. Men det är förfan sommar, what d'you expect? Att jag ska sitta inne framför datorn varje dag ? Nej! Nu när det är lite finare väder på dagarna så är jag mycket hellre ute och gör något istället för att sitta och sega hemma! Men jag ska faktiskt försöka uppdatera lite bättre ändå!

Jag sitter inne på facebook just nu. Och jag har kommit på att facebook är väldigt bra! Inte på det sättet att man kan lägga upp massa bilder och prata med kompisar; för det kan man ju göra på de flesta communities.. Men att man kan hålla kontakten med massa gamla kompisar: för ALLA har verkligen facebook! : Här om dagen så addade en kille som gått i min klass i Dubai för typ 8 år sen mig.. Och så joinade jag en grupp som var om de klasserna som vi hade gått i, altså 2RS, 3JG, 4TR m.m.. och då så addade massa andra mig också från min gamla klass. Det är så kul att se hur alla har förändrats och kunna prata med dom nu även fast man typ inte känner varandra längre. Och coolt också, att ett litet "fjuttigt" community kan bring people together. Hahah jag diggar det ;)
 
Jag har inte varit hemma så mycket de senaste dagarna (som ni kanske har märkt).. I går sov jag hos Jennyfer.. Natten innan hos Michelle och natten innan hos Nishat. Hahah.. men det är så skönt att kunna göra så, kunna göra vad man vill för det är sooomaarloov!! :D :D :D

Jag och mina kompisar ska gå på Sex and the City på Söndag! Alla säger att den är jättebra! Så det ska bli kul! Och nu har min kompis Madde kommit tillbaka från Norge också!! Jag har saknat henne! Jag tänkte åka till henne idag och typ bada och padla kannot m.m. men jag kanske måste sitta barnvakt istället.. Men men ,


Yaay !
Nu ska jag gå upp och äta något litet sen ska jag gå och ringa madde ! :)

Pusshej !

Kommentarer
Postat av: Andrea

Den är bra! jätterolig faktiskt, det trodde jag inte att den skulle vara.

2008-07-04 @ 11:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0