Jag lever !

Hej ! :) Hinner inte skriva så mycket.. Så det får bli en snabb update: Ikväll blir det tjejkväll här hos mig! :D Yaay . Igår kväll var jag, michelle och julia ute och åt på en grekisk restaurant! Mys ! Och i måndags så var Jennyfer, Michelle, Julia och Sofia här och vi åt och satt och tog det lungt på min baksida, det var jättemysigt och det blev måånga skratt! haha :)..

Annars har jag inte gjort så mycket... Och jag hinner inte lägga in en dagens outfit eller nått annat intressant. Men ville bara att ni skulle veta att jag inte hade dött eller nått ;) Haha. Det blir mer bloggande efter den här veckan, lovar jag. Varför förklarar jag sen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0