Körsbärs pallaren

Hej ! Jag kom nyss hem från att ha vart ute med mina syskon och pallat körsbär! Yummy! Vi alla hade på oss typ mörka kläder (så att det skulle vara svårare att se oss) och vi pallade jätte mycket!! Hahah the little child in me finns kvar!



Gott va? dom är huur goda som helst kan jag lova! :)

Aja , vad har jag gjort idag: Inget alls typ.. eller inget intressant iaf.. Segat och vart hemma typ..

Nu måste jag gå och lägga mig!! Klockan är snart 3! Jag kommer typ sova bort hela dagen imorrn, haha.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

åååh vad gott!!!

2008-07-14 @ 02:47:39
URL: http://sandrastenhag.blogg.se/
Postat av: Andrea

Fan vad taskigt att ta sådär många.

2008-07-14 @ 10:28:36
Postat av: paula

Men vi va på typ 5 olika träd .. men det blev ju mycket tillsammans!

2008-07-14 @ 17:12:57
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Wafa

OMG hahah jag vill också!!

2008-07-15 @ 22:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0