Kvällsfika

Hej hej! :) Idag har jag i stort sett gjort ingenting .. läst När livet stannar och solat lite bara.
På kvällen åkte jag in till stan för att träffa Madde! Vi hade bestämt oss för att vi skulle ta en liten kvällsfika på stan vid ån! Vi gick och köpte ice tea och is latte på Waynes och så gick vi och satte oss på en ny brygga vid fyrisån. Den nya bryggan var lite rolig, för att den gick typ som en våg, så man kunde ligga på den.. hmm svårt att förklara. Aja :P .. Vi satt där ett tag och Maddes syster olivia var också med oss ett tag :)


Jag och Madde :)


Jag drack iste. Det var gott!! Jag har aldrig provat nått annat än kaffe på Waynes.. Det försvann snabbt dock :P ..

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon blir det antingen upp och åka och bada eller upp och ta tåget till stockholm for som Shoopping ! :D Det lutar nog mot det första , men isf blir det shopping på torsdag istället!!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

de va ett tag sen man träffade dej gumman :/

2008-07-30 @ 10:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0