MAMMA MIA



Mamma mia: Sommarens film, without a doubt! Jag var på bio och såg den nyss med min Syster, min mamma och Malin (min låtsassyster). Den var sjukt bra ! Föör bra! Jag vill se den igen och igen och igen!! Hahah mamma började gråta 5 minuter efter filmen började ! Hahah hon gråter för allt hon! Men den var såå mysig! Om ni ska se den, ladda inte hem den! Det är Mycket mer värt att se den på bio!! Känsla!! ;D haha.. det kanske låter som att jag överdriver lite och bara försöker göra reklam för filmen men for real: I loved it! 

Innan bion så fikade/åt vi på ett café här i stan! Det var också väldigt mysigt! Jag måste börja spend more time med min syster, och min mamma.. För det gör jag nästan aldrig och det är så himla mysigt!! Det är ju mysigt att vara med Malin med men det är jag mycket oftare ;P.. Vi cyklade in till stan, väldigt skönt.. känns som att jag inte har rört på mig på flera dagar! :p bara vart hemma och solat och sovit m.m.. hehe

Idag har jag solat hela dagen på min baksida med Wafa! Jag börjar faktiskt bli lite brun nu!! :D Yaay. Jag ska vara SVART på URF har jag och Wafa bestämt!! ;D

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och läsa en bok som jag läser. Den heter När livet stannar och är skriven av Malin Sävstam, som var med i tsunamikatastrofen i Thailand 2005. Hon förlorade hennes man och hennes 2 barn, och även hennes bästa kompis och hennes familj dog. Så himla hemsk bok, tårarna kommer i floder när jag läser den!! Men den är ändå så bra/intressant så man vill ju fortsätta läsa ändå. Ush, live everyday as if it was your last säger jag bara, once again..


Detta hade jag på mig ikväll:

tunika från veromoda, shorts från only, skärp från bikbok, halsband från H&M, armband från gina tricot

Godnatt! :)
/Paula ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0