Min dag

Hej hej :) Idag har jag vart lite absent, jag vet.. Jag har gjort massa saker, det är därför! Jag har passat min lillebror, imorse. Jag har varit och fixat håret hos mamma. Fixade utväxten ;).. Sen har jag vart på stan med min syster och gjort lite ärenden. (Cyklade till och från stan :D) Sen har jag kommit hem, ätit middag , kollat på supersize vs. superskinny för första gången(sjukt program på 3an som är lite smått intressant sådär) .. sen inte så mkt mer :)

Imorgon ska jag till fyrishov (badställe) med min lillebror! Lite boring.. försöker få nån kompis att följa med mig men ingen verkar vilja :( .. Men men jag klarar mig nog. Så jag ska upp ganska tidigt, eller iaf jämfört med hur "tidigt" jag brukar gå upp.. ca kl 12 ;D . hehe.


Hahaha är inte det här typ det roligaste ni har sett!? Jim Carrey har på sig en baddräkt på stranden bara för att väcka lite uppmärksamhet och spela ett spratt på paparazzifotograferna. Hahah väldigt random! :P

Han och hans fru på USAs nationaldag.
Funny!

Puss & Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0