Naturbarn

Hej ! :) Idag när jag vaknade gick jag ut i min trädgård och flummade och tog lite kort :) Jag ska snart iväg och vattna (hos dom där som jag vattnar hos ;D ) och sen ska jag nog till madde och bada :D..

Här är lite kort:

 Im Wearing: Skön luftig klänning från mammas garderob, bikinitopp - twilfit, halsband från H&M, armband från alla möjliga ställen; tunisien, gina tricot, spanien ..., solglasögon - Aldo, skärp - bikbok..



Jag hittade en fin blomma,           Som fick hamna i mitt hår :)

Jag träffade även på en söt liten humla

Och en nyckelpiga


Humlan

Haha som ni kanske märker så är jag på jätte flummigt humör.. :P
Nej nu måste jag iväg .. puss!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Paula, kan vi köpa skor från gojane.com och dela på frakt och tull? har du sett skorna?! har du sett priserna?! omg!!! jag är kär.

2008-07-31 @ 01:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0