Relax

Hejhej!Jag kom nyss hem från Nishat. Jag sov där igår efter hennes syrras grej.
Jag gjorde en massa saker igår! På morgonen gjorde jag och michelle smoothies innan hon åkte. Sen så åkte jag som sagt och badade med min lillebror. Efter det, när jag var hemma igen, så kom min syrra förbi ett tag :) Och hon hade 2 små presenter till mig som hon hade köpt i london när hon var där! När hon hade åkt så började jag fixa mig och så.. Sen så var vi på Nishats systers födelsedagsfest och åt en MASSA mat ! Hon hade orientaliskt tema så det var mat i den stilen typ.. Efter det så fixade vi tjejer oss för att vi skulle iväg på party. Så åkte vi in till stan först för att lämna Nishats syrras bankkort som hon hade glömt. Efter en massa missunderstandings så satt vi och väntade på nattbussen hem sen med ett par stirrande äckelgubbar. Så tog vi bussen hem till Nishat och sov!

Nu måste jag bara slappna av ! Det känns som att jag har stressat runt i typ flera dagar nu så just nu känner jag att jag bara vill vara hemma och ta det riktigt lungt!


De här 2 grejerna fick jag från London av min syster! :)
Palmer's Cocoa Butter
Carmex Cherry Flavoured Lip Balm

:)
(Btw lip balmen är bäst!! Hon berättade att den hade vunnit nått award eller nått och det märks verkligen!!)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Tihi, glad you like it :)

2008-07-05 @ 15:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0