Sex and the city - Girls night out!

SATC night!




Här är låten som vi (jag) trallade på hela kvällen.. Sätt gärna på den medans nå läser :D



Igår var ju jag och mina tjejkompisar på Sex and the City på Bio! Innan bion så var det middag hos mig. Alla var fina och uppfixade och väldigt sex and the city-ish :) En perfekt girls night out!
Här kommer lite bilder ! :)



Tjejerna på middag hos mig, På väg till bussen, pose på gatan- sex and the city chicks ;), jag och madde taggade inför filmen, 3 glada tjejer efter en väldigt bra film och en väldigt mysig kväll!

Och så såklart:
Kvällens SATC outfit ! :)


Och så hade jag såklart favoritskorna:
 

Yaay ! Det måste vi göra om tjejer!

Om filmen: Filmen var verkligen underbar! Jag är inte en av dom som slaviskt har följt sex and the city serien , men filmen var verkligen hur bra som helst! Lätt årets film! Som vi alla har märkt redan , med all reklam överallt och SATC tjejerna i varenda tidning man ser. Men den är verkligen, verkligen sevärd, jag lovar er,  
och helst på bio med alla era tjejkompisar!!  ;D

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0