Sol & Bad

Hej hej ! Jag kom nyss hem från badstranden. Jag var där med Theo medan Mamma jobbade. Det var mysigt och jag har förhoppningsvis fått liite färg! :) Vi åt jordgubbar och spelade fotboll m.m. Fast det var iiiskallt i vattnet. Men jag doppade mig faktiskt 2 gånger ändå! :)


My brother :)


Ikväll ska jag, och några andra på min kompis systers 21års fest! Det är typ orientaliskt tema. Jag har 2 typ "magdanskjolar" hemma som jag och michelle kanske ska ha på oss! :).. Det kommer nog att bli rätt kul! 

 Nu måste jag gå och duscha!! För efter 3 timmar på en filt i solen så kan jag lova er att man inte direkt luktar så gott !! ;P Hahah puss!
/Paula♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0